Odzyskiwanie zagubionych: nazwa użyszkodnika/hasło

Pozmieniało się trochę ostatnio, więc uwzględniam zmiany. Jeśli jesteś właścicielem/przedstawicielem ustanowionym/jest PIN 6 cyfr i go znasz to możesz uzyskać te dane na infoliniach 8015050505/800102102 od razu. Komórkę musisz mieć.

Aby korzystać z dobrodziejstw Neostrady musisz mieć swoje dane dostępowe: login /nazwa użytkownika/ i hasło. Uzyskałeś je w procesie rejestracji, no i nie zapisałeś bo po co? A nawet jak zapisałeś to posiałeś. Fortunnie TP pozwala Ci te dane odzyskać, na kilka sposobów, jednak nietrywialnie:

  1. Jeśli Twój numer umowy nie zaczyna się na TEL – Albo masz ID i PIN albo postępujesz ja kw punkcie 2 .Strona https://rejestracja.pakiety.tp.pl nie działa.

    Jak masz ID/PIN wchodzisz na stronę

    http://tp.pl

    Po prawej stronie masz okno Twoje Konto

    Na górze wpisujesz ID na dole PIN

    Logujesz się.

    Po lewej klikasz zarządzanie usługami, po prawej zmiana hasła dostępowego i już.

  2. Jeśli Twój numer umowy zaczyna się od TEL – to wtedy jest generalna zasada: albo jesteś właścicielem linii i wtedy załatwisz albo nie jesteś właścicielem i nie załatwisz. Możesz być osoba upoważniona pisemnie albo znającą hasło/PIN 6 cyfr i wtedy też załatwisz. Ale jak znasz PPIN to nie musisz dzwonić, patrz niżej. A tak dzwonisz na 0800102102 zgłaszasz, jeśli jesteś właścicielem bądź osoba upoważnioną podadzą ID/PIN oraz login a sms wyślą na komórkę. Jeżeli nie jesteś to masz problem bo nie podadzą. Tylko właścicielowi podadzą.

    Albo dzwonisz na 9393 zakładasz PIN 6 cyfr po czym zakładasz konto na portalu TP.pl.

    UWAGA: Musisz być właścicielem i wiedzieć cokolwiek o abonamencie jaki płacisz, rachunkach itp. bo Cię ostro zweryfikują. Po założeniu PIN-u 6-cyfrowego wchodzisz na stronę http://tp.pl i w oknie Twoje Konto klikasz utwórz konto, tworzysz konto, klikasz zarządzanie usługami po prawej stronie, zarządzanie usługami po lewej stronie, pomarańczowy przycisk ze strzałką, wybierasz Neostradę i Zmiana hasła dostępowego.

    UWAGA: Jak założysz sobie to konto to nie zalogujesz się już nigdy ID/PINem więc pomyśl 2 razy, zanim to zrobisz!!!!

    Proste?

    PS: jest jeszcze strona https://panel1.neostrada.pl Działa dla umów nie zaczynających się od TEL

    Strona głowna