transfer Livebox Bejbi login/hasło Panel XP linki NeoSlax Strona Główna

Tryb Fast

Tryb fast jest domyślnym trybem pracy linii ADSL, zapewniającym przy dobrych wiatrach pingi 20-30 ms, w Usłudze TV przez kabel, Neostradzie 6 MB, przy słabszych liniach stosuję się jednak tryb interleaved -zapewniający lepszą korektę błędów, przy gorszym pingu. Ostatnio zdarzało się ,że abonenci korzystający z linii o dobrych parametrach są przełączani na tryb interleaved. Co zrobić w takim przypadku? Kilka wskazówek w punktach:

  1. Ogarnij się, jakie masz parametry linii, czy są błędy CRC. Czasem program sterujący modemem bądz www routera wyświetla informację o trybie pracy. Sagema Fast 800 nie wyświetla.

  2. Jeżeli parametry OK a jest wstawiony interleaved to można interweniować, zgłoszenie przez stronę tp.pl albo na infolinii 0800102102. Jak nie trudno się zorientować interleaved to nie jest uszkodzenie, a tryb pracy, dlatego użytkownicy mają problemy z przełączeniem na fast. Nie wszędzie jest to przełączenie możliwe bo nie wszystkie typy central mają taką możliwość .

  3. Inaczej jest, gdy synchronizacja spadła. W tabelce poniżej podane są wartości synchro dla poszczególnych opcji prędkości Neostrady:

    Prędkość

    Synchronizacja

    256

    320

    512

    640

    1024 czyli 1Mbit

    1312

    2048 czyli 2Mbity

    2400

    6Mbitów

    7200

  4. Jeżeli synchronizacja ma wartości rażąco niższe niż te w prawej kolumnie to zgłaszaj ten problem na infolinii 0800102102., bo to jest problem na linii i powinni coś przedsięwziąć.

  5. Obojętnie czy to przez www czy na infolinii musisz wiedzieć, o co Ci chodzi i zebrać potrzebne informacje. Podaj parametry linii: tłumienie, odstęp sygnał/szum, błędy CRC; synchro jakie masz. Że jak się raz na dzień dodatkowo rozłączy to nic się nie stanie i prosisz o przełączenie na fasta.

  6. Jak coś to możesz się wyżalić na http://forum.neostrada.info